1. Urmărirea comenzii tale

După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzi“.

Dacă statusul comenzii este “Finalizată” înseamnă că aceasta a fost predată curierului iar pe baza numărului de AWB poți urmări comanda accesând link-ul trimis de catre curier.

2. Modificarea sau anularea comenzii

Posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă în contul tău de client, secțiunea “Comenzi“.

În cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la 0720 705 533.

3. Modalități de livrare pentru produsele vândute de NATBIFRESH SRL

  • – Livrare prin curieri (DPD, GLS, Cargus, Fan Curier);
  • – Livrare prin alți parteneri;
  • – Livrare personală.

Poți beneficia de transport gratuit în toată țara pentru comenzi mai mari de 200 Lei.