Scoici din porumb fara gluten 450g, Civita

5,60 RON

Scoici din porumb fara gluten

In stoc

Durata de livrare: 1-2 zile

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 5999885485345 Ai nevoie de ajutor? 0721238700
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Scoici din porumb fara gluten 
Ingrediente:100% faina de porumb
Valori nutritionale/100g:
Valoare energetica 1435kj/ 338kcal

  • Lipide – 0.85 g din care acizi grasi saturati – 0.2 g
  • Glucide – 75.83 g din care zaharuri – 0.81 g
  • Fibre – 3.02 g
  • Proteine – 5.32 g
  • Sare – 0.05 g

Scoici din porumb fara gluten
Mod de preparare:
Desi pare o treaba usoara, exista cateva greseli care trebuie evitate daca vreti sa pastrati savoarea si calitatile pastelor.Puneti apa la fiert cu putina sare. Pentru fiecare 100 grame de paste aveti nevoie de 1 litru de apa si o lingurita rasa de sare. Optional, in apa pusa la fiert puteti adauga 1-2 linguri ulei. Originea obiceiului de a adauga ulei provine de la faptul ca in trecut pastele nu aveau proprietatea de a nu se lipi intre ele. Adaugand ulei, se evita acest lucru. De asemenea, apa nu trebuie sa depaseasca 2/3 din volumul vasului. Cand apa fierbe, adaugati pastele cu grija sa nu va stropiti si reduceti focul la mic spre mediu. Aveti grija ca pastele sa fie cat mai repede acoperite de apa pentru a fierbe uniform. Amestecati usor o data la 2-3 minute pentru a preveni lipirea pastelor si lasati sa fiarba conform indicatiilor de pe pachet (in functie de forma lor, va este indicat timpul de fierbere).Daca alegeti sa faceti dvs un sos acasa, pastrati o jumatate de cana din apa in care au fiert pastele si folositi-o pentru a lega sosul. Strecurati pastele, fara a le trece sub jet de apa! Apa va atenua din gustul pastelor si va inchide porii de pe suprafata lor, motiv pentru care sosul nu se va adera la fel de bine. Scuturati pastele si continuati prepararea retetei.

Proprietati si beneficii ale porumbului: Sanatate cardiovasculara. Porumbul dulce este o sursa excelenta de acid folic, cunoscut si sub denumirea de vitamina B9. Medicii au decoperit ca un consum regulat al acestui nutrient reduce nivelul homocisteinei din organism, un aminoacid care afecteaza sanatatea vaselor de sange. 
Prevenirea cancerului de plamani. Beta criptoxantina, o substanta furnizata de porumbul dulce si similara antioxidantului beta caroten, este transformata de organism in vitamina A, atunci cand provine din alimente.
Imbunatatirea memoriei. Nivelurile crescute de tiamina (vitamina B1) din porumbul dulce ajuta la imbunatatirea functiilor cognitive si la mentinerea sanatatii celulelor cerebrale. Asadar, tiamina este necesara organismului pentru productia de acetilcolina, un neurotransmitator esential pentru intretinerea randamentului memoriei.
Protejarea vederii. Porumbul dulce contine de asemenea antioxidantul zeaxantina, pigmentul care da porumbului culoarea galbena. Consumul acestui antioxidant are un efect protector impotriva bolilor oftalmologice survenite odata cu inaintarea in varsta.
Controlul greutatii. Numarul relativ mic de calorii furnizate de circa 100 de grame de porumb dulce este propice controlului greutatii, comparativ cu alte cereale precum porumbul matur, graul, orezul etc.

Imbunatatirea digestiei. Porumbul dulce este una dintre cele importante surse de fibre alimentare (100 de grame de porumb zaharat asigura 5% din doza zilnica recomandata), asadar alimentul contribuie la imbunatatirea digestiei si la eliminarea completa a resturilor alimentare de la nivelul colonului.

 

Scrie un review


close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!